--/--/--(--)
この記事のURL | スポンサー広告 | ▲ top
Salmon with plum sauce☆サーモン・プラムソース
2007/05/22(Tue)
Peachの昨日の夜ご飯のお料理のご紹介です。ご覧ください。

Peach found this new store that sells food..veggies, meats, fish prepared food etc, mostly asian style and they had some interesting marinated fish. For her first attempt, she is trying the salmon marinated in plum sauce!
It was in a very dark pink sauce and the expectation was it would be sour. However, it turned out to be with ume plum preserve and it was quite sweet! and very delicious. The fish, salmon, itself is quite oily so it's teamed up with light salad and also with egg plant on the side. Enjoy the picture in the next page!
鮭です☆ プラム・ソースにつけてある物を買ってきました。濃いピンクの色のソースでしたけれども、梅干しのソースでした。
出来上がった魚は思ったより甘い感じでした。
お魚が油っぽいものなので、さっぱりしたレモン入りのドレッシングをサラダに使いました。
なすはオリーブオイルとにんにくでお料理しました。
069 may

イタリアントマト!真っ赤です。
Italian tomatoes! They were really ripe and just right for making soup. Can you believe it was only one dollar for all this!
063 may

こちらのトマトはチリ風のスープ、普通でしたら缶詰のトマトを使うところをたっぷり入れてみました。味はぴりからで、お昼ご飯に食べる予定です~♪
Kind of a chilli style soup that Peach has been having as lunch. Lots of beans, red beans and soybeans, celery, carrots, potatoes and a whole bunch of tomatoes!
066 may

この記事のURL | Gourmet! | CM(3) | TB(0) | ▲ top
<<Brooklyn Bridgeを歩いてわたってみました~♪ | メイン | NHL☆Ottawa スタンレーカップ出場~♪>>
コメント
- 承認待ちコメント -
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/05/24 09:19  | | #[ 編集]
- 承認待ちコメント -
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/05/24 11:34  | | #[ 編集]
- 承認待ちコメント -
このコメントは管理者の承認待ちです
2007/05/25 10:55  | | #[ 編集]
コメントの投稿















管理者にだけ表示を許可する


▲ top
トラックバック
トラックバックURL
→http://sashasblog.blog81.fc2.com/tb.php/103-de089c7a

| メイン |
